Kouzelný koberec vytvoří kouzelnou atmosféru

27. 09. 2022
koberce

Kouzelný koberec vytvoří kouzelnou atmosféru

Koberce mají magickou moc. Vyzařují teplo, umí zútulnit interiér a dokážou vdechnout duši i značně nevýraznému prostoru. V této sezoně na scénu znovu vstupuje hvězda sedmdesátých let – svůj velký comeback hlásí geometrický koberec a PHASE u toho nesmí chybět.

Možná jste se někdy zabývali myšlenkou – dekorovat si dům geometrickým kobercem, ale nejste si zcela jisti, jak na to. Faktem je, že tento druh koberce vnáší do místnosti pozitivní vizuální a emocionální energii. Správně a pečlivě vybrané geometrické koberce jsou krásným doplňkem domácnosti. Pokud je však vyberete bez přemýšlení nad zbytkem prostoru, mohou působit dojmem, že jsou v ostrém konfliktu se zbývajícím zařízením místnosti.

Vyvarujte se běžných chyb, které lidé dělají při výběru geometrických koberců a vytěžte z nich maximum. Koberce s geometrickým vzorem rozhodně mají vaší domácnosti co nabídnout.

Vyberte si geometrický vzor, se kterým dokážete žít

Pomocí geometrického koberce vnesete do tradičně uspořádaného prostoru novou intenzivní energii. Musí však být komfortní, ne rušivá. Pozorně vnímejte své vnitřní pocity. Prozradí vám, zda se budete cítit lépe, když budete obklopeni oblými, nebo naopak hranatými tvary. I ty nejmenší vzory mohou místnosti propůjčit dramatický efekt. A naopak – velké vzory dokážou interiéru dodat potřebnou jiskru. Nebojte se toho, že geometrie vnese do vašeho domova chaos a napětí. Naopak, prostor vizuálně vyčistí a poskytne mu rovnováhu.

Odolejte nutkání opakovat motivy geometrického koberce v místnosti znovu a znovu

Zvolili jste si geometrický koberec se šestiúhelníkovými tvary a objevili jste vázu s liniemi, které rezonují s kobercem? Výsledek může být ohromující. Problém nastává, když vzorem místnost přetížíte. Další šestiúhelníkové umělecké předměty, závěsy, polštáře či ubrus se šestiúhelníkovým vzorem... Vidíte, jak rychle se to může vymknout kontrole? Namísto sexy místnosti s geometrickým vzorem, který je oslavou určitého tvaru, se dopracujete k nudnému monotematickému pokoji obsypanému šestiúhelníky.

Barvy geometrického koberce volte opatrně

Coco Chanel jednou řekla: Nejlepší barva na světě je ta, která vám sluší. Pamatujte na to i při výběru barev do svého pokoje. Správná volba a kombinace barev je klíčem k tomu, aby váš obývací pokoj či ložnice vypadaly atraktivně a vy jste se v nich cítili příjemně.

Pokud toužíte po klidnější náladě, vyberte si geometrický koberec v jemně tónovaných barvách. Pokud chcete místnosti dodat energii a pohyb, zvolte koberec s výraznějšími kontrastními barevnými kombinacemi. Když se cítíte lépe v chladnějších barvách, vyberte si měkce tónovaný koberec v odstínech šedé. Pro útulnější pocit vsaďte na geometrický koberec v teplých barvách.

8 důvodů, proč je geometrický koberec tak oblíbený:

1. Dodává místnosti vzrušení a energii.

2. Můžete jej zkombinovat stejně efektně s retro, klasickým, ale také s futuristickým nábytkem.

3. Mimořádně dobře funguje ve spojení s čistým moderním designem, výsledkem čehož je stylová elegance.

4. Geometrický koberec je skvělým způsobem, jak dodat neutrálnímu schématu interiéru více života.

5. Díky veselým vzorům je ideální pro vytvoření náladové atmosféry a netradičního prostoru.

6. Dodává obytnému prostoru silnou vizuální přitažlivost.

7. V kontrastní černobílé barevnosti dodá interiéru okamžitou eleganci.

8. Geometrický koberec je dokonalým kusem zařízení interiéru.

 

Geometrický potisk dokáže jednoduchým a efektním způsobem vytvořit nový středobod vašeho interiéru. Dokonalým příkladem toho je nová kolekce geometrických koberců PHASE. Přijďte se o tom přesvědčit na vlastní oči do našich prodejen.

A ještě zajímavost navíc:

V našich zeměpisných šířkách používáme pro tkané podlahové textilie jediné slovo – KOBEREC. Anglicky mluvící země však používají slova dvě – CARPET a RUG.

Carpet je koberec sahající ode zdi ke zdi a rug je samostatný čtvercový nebo obdélníkový koberec. Takže koberce z Phase jsou vlastně geometrické rugy.





Online služby zákazníkům

Miriam Bekčíková
Miriam Bekčíková

Potřebujete poradit?

Neváhejte a kontaktujte nás, rádi se Vám budeme věnovat. Pokud máte dotaz, potřebujete radu nebo chcete vyjádřit svůj názor, napište nebo zavolejte.

Pečujeme o Vaši zákaznickou spokojenost a kromě široké nabídky kvalitních koberců Vám přinášíme také unikátní zákaznickou službu. Jako jediní v Česku a na Slovensku poskytujeme všem našim současným i budoucím zákazníkům neplacený servis.

Správa souhlasu

Dobrý den!
My jsme cookies
Tato webová stránka používá primární soubory cookies k její správné funkčnosti, ale rovněž k zapamatování vašich preferencí při opakované návštěvě. Klepnutím na „Přijmout“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookies. Svůj souhlas můžete kdykoli změnit pomocí tlačítka „Správa souhlasu“ případně upravit nastavení cookies podle svých preferencí.
Prosím vyberte si.
Přehled ochrany osobních údajů
Zůstaňme ve spojení!
Tato webová stránka používá technické soubory cookies k zajištění funkčnosti webových stránek, analytické soubory cookies k analýze pohybu uživatelů na webových stránkách a marketingové soubory cookies pro cílení marketingu a reklamy. Detailní informace o tom, jak používáme cookies si přečtěte na této stránce.
Nezbytné
Vždy povoleno

Nezbytné soubory cookies pomáhají vytvářet použitelné webové stránky tak, že umožňují funkce, jako je například navigace stránky a přístup k chráněným oblastem webových stránek. Webové stránky bez nezbytných souborů cookies nemohou řádně fungovat. Omezení jejich zpracování může mít za následek nesprávné fungování webové stránky nebo vážné omezení funkcionality webové stránky.

Analytické

Analytické cookies shromažďují údaje o tom, jak návštěvníci používají danou webovou stránku. Analytické statistiky pomáhají vlastníkům webů a aplikací pochopit, jak lidé používají jejich webové stránky a služby.

Marketingové

Marketingové soubory cookies se používají ke sledování aktivity návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivé uživatele, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.